Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuk





Godmorgon och godnatt passar riktigt bra just nu, har blivit sjuk igen vilket är skit. :( Så det ända jag har gjort är att begrava mig i sängen. :/





Mycket som har hänt sedan sist, helgen har varit toppen och jag har haft roligt med tesse gumman två dagar. ;) Igår stack jag till älsk och vi hade mest filmkväll :) På kvällen kände jag mig lite förskyld men trodde det var allergin som vanligt men tydligen inte :/ Vaknade upp och mådde inte alls bra så snälla älsk fick köra hem mig.

Usch har verkligen mått blää hela dagen, hade 39 i feber och haft det hela dagen och nu fast jag knakar medicin. :/ Förkyld som fan, halsen uppsvullnad så det gör ont att svälja, feber, känns som jag ska spy, ja listan kan göras lång :( :( :(  :( :(

Nej nu ska jag återgå till min säng igen, gick bara upp för att mamma tvingade mig att äta..

Återkommer när det känns som jag lever igen ;) ha ha Det är ju tur att jag inte har förlorat min humor ;D

Ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback