Tyvärr bara en liten uppdatering ;)

Godkväll!!! ;) Allt är bara bra här fast är riktigt trött, kommer nog somna snabbt när jag ska lägga mig ;) he he

Idag har jag bara tagit det lugnt, tränat lite med Linda, så ja typiskt en vanlig söndag ;) hihi Det var riktigt kul att träna idag, alltid roligare när man har någon med sig så man kan snacka av sig lite medan man träna, ;) hihi Ska börja träna nu när det är höst, är så skönt att träna ibland ;)

Annars de senaste dagarna har varit toppen. Har varit med Tesse gumman lite nu innan hon stack igår. Hon är ju i england nu. Kommer sakna henne mycket som tusan men jag ska snart med dit förrhoppningsvis ;) hihi Vi har alltid så kul, mohahah speciellt dessa sista dagarna när vi bara dampar oss för fullt, ska lägga upp några bilder imorn kanske, orkar tvyärr inte nu när jag är trött ;) Men vi har bla varit ute på spökrunda och ute i naturen som två små rödluvor ;) Riktigt kul hade vi! ha ha

Annars nu i helgen har jag varit hos älsk. ;) I fredes blev det massa idolmys, i lördes blev det stan, fotboll x 2, hehe.. ;) Mysigt.. ;) Kan ju inte påstå direkt att jag är värsta fotbollnörden men det var ju rätt okej förrutom att det var kallt som fanken :P hihi Och på kvällen var det Sverigedanmark, tvyärr förlorade ju Sverige som ni kanske vet ;( Trist! Menmen sånt e livet!

Så det rullar på som tusan ;) Men nu orkar jag faktiskt inte skriva så mycket mer, har kanske skrivkramp eller ingen skrivlust, blir så ibland tyvärr ;)

Så so long mis bonitos amigos, Hasta luego! Muchos abrazos./ E ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback