Håller på att packa vilket inte är det lättaste! :O



Det är alltid lika jobbigt tycker jag när man ska packa!
Först och främst ska man bestämma sig för vilken väska man ska ha, inte för liten och inte för stor och gärna snygg med ;) hehe
När man väl ha bestämt vilken väska, ja då måste man bestämma vad man ska ha med sig, vilka kläder, skor m.m. Ska man ha varma kläder, festkläder, höga & låga skor, m.m. haha ;)
Haha vilka problem jag har idag!

Nej jag får väl ta och berätta för er som inte vet: Jag och Tesse drar till Stockholm imorn och det ska bli himla massa kul! Vi kommer hinna med mycket roligt både SHOPPING, festa, ut o äta, och bara ha kul som tusan ;)
hehe Ska bli riktigt roliga för har aldrig varit i stocholm innan och jag tycker att man iaf 1 gång i sitt liv borde ha varit där ;) haha
 

Men vi vet inte riktigt när vi ska hem för vi ska bo hos Tesses mamma så vi behöver inte bestämma en dag så det blir sista minuten hem ;) hehe Men det blir nog ca en vecka mer eller mindre ;P 



 








Så nu när ni vet hur det ligger till återgår jag till dagens problemás:

Vilken väska?

VIVA LA FASHION VÄSKAN

- Läcker väska!! ;) ;) Riktigt snygg för att vara en resväska, många fack, tyvärr är den inte så JÄTTEstor, jag vill ju gärna ha hem allt jag ska shoppa också :O 




FETE-BURK HJULVÄSKAN

- Japp stor är den ju iaf, i den får man iaf plats med alla fynd ;) Men kan väl inte påstå att den är så himla snygg.



Hrmm, h e l p  nån ?

Yes så vi tar tåget imorn kl 11 ;) Kommer nog inte skriva här så ofta för har kanske inget internet. ;) Men jag blogga om det går annars får ni ha en bra vecka eller vad det blir :P

Ikväll blir det bara mys hemma med idol och så får jag packa och lite sånt :)

Ha det bäst!!

Hasta la vista amigos!!! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback