Love is red like amor

Åå vad skönt det är att sova ut lite lägre på morgonen ;) Jag vaknade upp till strålande fint väder så jag och mamma var ute och gick med millepille en lång runda ^^ 

Så skönt att det fortfarande är rätt varmt fast det är 1 September redan! 

Så ja en ny månad, tiden bara flyger iväg! ;) Jag har börjat kolla på vad jag ska ha för höst/vinter jacka och denna läckra jackan la gossip girl bara vill jag ha! ;)


Gina tricot ;)



Idag har jag även börjat gaderob-städat! Kan ju hitta hur mycket som helst därinne som jag har glömt bort att jag hade, haha.

Nu ska jag bara ta det lugnt för jag börjar jobba kl 16 till 22.
Har fullt upp hela denna veckan: imorgon jobbar jag, på torsdag blir det in till stan och shoppa runt med Jehona gumman ;) På kvällen kanske jag ska checka in den nya dansgruppen, hade varit kul att börja dansa igen!  he he
På lördag och söndag blir det massa jobb!


Så som sagt denna veckan kommer nog gå rätt snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback