Sjuuuuk

Gud vad jag hatar att vara sjuk!

Har varit sjuk nu under dessa dagarna så har inte orkat skriva :/ Jag blev ju sjuk på onsdagen, har inte alls mått bra, förskyld som fan, feber, ont i halsen.. Ja typ allt man kan ha :/ Har ju hunnit missa rätt mycket med på dessa dagarna: jobb, mormors kalas, Nellies dop. Så då blir man ju rätt deppad :/ Bläblä bläblä :/  Idag har jag typ sovit, sovit, gjort ingenting, sovit, gjort ingenting, sovit, gjort ingenting. Riktigt intressant va?? ;) haha 
Nej men nu ikväll känns det faktiskt lite bättre så förhoppningsvis börjar jag bli frisk igen =)


Det jag hatar med att vara sjuk är att man blir så himla rastlös, man kan ju verkligen inte göra någonting utan man får liksom räkna ner tiden tills man blir bra igen :P

Japp så ikväll blir det väl tv tv tv tv tv tv tv tv tv tv  :P haha så himla trött på det nu alltså! 

Ni märker kanske att jag inte är på mitt positiva sätt, men det finns absolut igenting positivt med att vara såhär sjuk så det så.. :P

Jaaop har förresten beställt min rosa kamera nu så får den om några dagar skulle jag tro :P Hurra! ;)


 Så jag får se imorgon hur jag känner mig, förhoppningsvis frisk igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback