Honeybunch sugerpie



Imorse fick jag en chock när jag vaknade upp för hade 3 missade samtal från jobbet kl 06.01.. Har haft mobilen på ljudlöst så har tydligen sovit gott då :P hehe Men efter nån timme ringde dom igen så jag fick mer jobb så nu ska jag jobba: imorn, lördag och söndag, alltså hela helgen!

Det är ju både bra och dåligt, bra att man tjäna massa pengar, dåligt att jag vill festa imorn i malmö :P menmen det kommer fler helger :P hehe
 
Annars har det hänt rätt mycket de senaste dagarna. Jag jobbade i tisdes och igår. Igår var jag även med Tessan, och vi gick en lång runda och satt lite vid sjön, så fint och mysigt vid vattnet ^^ Vi pratade mycket, speciellt om alla planer vi har inför hösten, ska bli så roligt alltihopa! mohaha ;)

Idag kom Jehona hit och vi pratade massor, hihi ;) Det är alltid lika kul att träffas för vi har alltid megamyket att prata om :P  sedan körde vi in till stan, vi var först på hennes skola och lämnade en bok, sedan blev det McDonkan för vi var riktigt hungriga! ;) he he Så vi krängde där tills vi var proppmätta.. haha Sedan blev det in till centrum för shopping och lite blev det ;) hehe 

Så det har varit en rolig dag!  Ikväll tänkte jag mysa ner i soffan och kanske se en bra film :P Ska ju tydligen jobba imorn ju så ska vila ut mig lite ikväll inför helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback