Cant let go

Ska snart iväg igen, ska hem till pappa och se idol där ;P Det ska bli kul att se faktiskt :)
Har varit två roliga dagar sen sist jag skrev :P Igår blev det bio med Per, beck I stormens öga, den var rätt bra faktiskt¨, fast tyvärr ingen toppfilm, men klart värd att se! ;) hehe

Idag körde jag och Per in till stan och kollade först runt efter lite kameror. :P Sedan släppte han mig i stan. Där träffade jag Linda vännen så vi shoppade runt lite. Det blev en rosa mysig stickad tröja. ;) hihi
Sedan mötte jag upp Per igen och det blev en milkshake lite snabbt innan det blev dags för att åka hem :P

Förresten ska jag köpa en digitalkamera för det behöver jag faktiskt och jag funderar mellan dessa snyggisar:



Fujifilm Finepix Z30fd, den rosa såklart! ;)




Nikon Coolpix S220, den lila ;)





Fujifilm FinepixZ20fd ;)


Vilken tycker ni är snyggast/ bäst? Alla dessa tre är lika bra när jag jämförde dom och ligger i samma prisklass. Men jag tror jag mest är inne på den sista. Den är klart snyggast och har olika funktioner speciellt anpassad för att kunna blogga ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback