Dirty dancing

Tjenixen! Ett tag sedan nu, men det har varit fullt upp!

Jag är uppe med tuppen idag, jag gick upp redan kl 8 :O men mamma väckte mig imorse och sa att det skulle komma några killar och laga tvättmaskinen så jag var ju tvugen att stiga upp och duscha och nu när jag har varit uppe ett tag så kan jag inte somna om :P Menmen så kan det va :P

Annars dessa dagarna som har gått har varit roliga ;) Har varit med Per två dagar, blev filmkväll ena kvällen och nästa dag stack vi till väla där det blev shopping&äta god mat. =) hehe Igår blev det rätt lugnt sedan på kvällen var jag med Tesse. Vi körde till maxi för att inhandla gottgott ;P Sedan blev det massa snack, sedan idol och så kollade vi på det nya gossip girl avsnittet, fast det ska inte gå förrän i Sverige på nån månad- Rikitgt bra var det ;) 

   
Små söta tavlor från Väla. ;)








Skådespelaren Patrick Swayze dog ju för några dagar sen i cancer, hans största filmsuccé var rollen i åttiotalsrullen "Dirty Dancing". Den ska gå nu ikväll så den får man ju inte missa!
Hungry eyes var med i filmen men här har ni den med Anders ;) 



  

I've been meaning to tell you
I've got this feelin' that won't subside
I look at you and I fantasize
You're mine tonight
Now I've got you in my sights

With these hungry eyes
One look at you and I can't disguise
I've got hungry eyes
I feel the magic between you and I

I wanna hold you so hear me out
I wanna show you what love's all about
Darlin' tonight
Now I've got you in my sights

I've been meaning to tell you
I've got this feelin' that won't subside
I look at you and I fantasize
You're mine tonight
Now I've got you in my sights

With these hungry eyes
One look at you and I can't disguise
I've got hungry eyes
I feel the magic between you and I

I wanna hold you so hear me out
I wanna show you what love's all about
Darlin' tonight
Now I've got you in my sights

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback