Happy day!



Tjohuuuu!

Hemkommen från stan nu! :P

Jag och Josse träffades idag för en shoppingrunda och lite mat ^^ Linda vännen jojnade oss eftersom hon fick vänta några timmar på tills hon skulle börja jobba ^^ Riktigt trevligt!
Jag köpte inget speciellt för måste tyvärr tänka på min ekonomi ;) 
Men det blev go mat på house of bagels och glass på hemvägen ^^

Vår katt tussi har ju även fått kattbebisar idag, 3 stycken! Så söta! Kanske kan ta nån bild senare och lägga in här :P Naw jag älskar djur speiellt bebisdjur. :Å

Annars idag var jag ju även i skolan och skulle låna hem lite nya kursböcker ^^ De hade tyvärr inte alla men den boken som jag mest behövde hade de iaf så det var tur! 

Annars igår så var jag ju hos älsk, vi hyrde den nya whallanderfilmen- vålnaden tror jag den hette..?! Var rätt bra!

Förresten är jag sjuuuukt glad för fick mitt skattebrev idag och ja ett 5-siffrigt belopp att få tillbaka är aldrig fel ;) Så perfekt, speciellt om man får dom i sommar!!!!! Yeah! ha ha Så glad jag e! :)


Dessa dagarna kommer vara sjukt mycket att göra, båda mina sista kurser har börjat så då är det mycket som ska fixas och donas med. 

Nej nu tänkte jag ta och packa upp alla mina saker ^^

Uppdaterar nog lite ikväll!

<3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback