tik tok... tik tok.. tik tok..



Sitter hemma hos <3 nu. Han jobbar nu så pluggar lite. Vi var hemma hos mig igår, vi körde runt lite i bromölla o sborg för att leta efter utemöbler till älsks balkong. Vi hittade ett snyggt svart set. Sedan blev det picnic på korsholmen, blev glas och jordgubbar. Gott! Fast längtar tills de svenska gubbarna kommer! :P
Sedan fick vi hem och laga mat, packa och sedan på kvällen tog vi tåget till kstad. Innan tåget var vi hos anna, älsk syster och drack kaffe en sväng. =)

Just nu håller jag på att skriva på inlämningsuppgiften i marknadsföring. Ska vara inlämnad på fredag så är dags att börja. Kl 1-4 idag så ska min lärare ha handledning över internet så då kan jag kolla de sista frågorna.

Kl 4 kommer Maria och hämta mig så ska vi köra och måla lite ^^ Vi ska ju vara färdiga i ojamåleriet snart så får måla klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback