Vamos a la playa...





Gud nu var det längesen jag bloggade sist, ser att ni har varit inne här ändå lika mycket så får lite dåligt samvete.. :O hehe men nu får jag dra en liten uppdatering:

Det har varit fullt upp dessa dagarna så har verkligen inte hunnit skriva av mig här :P
Min helg har iaf varit väldigt rolig! Det blev 25 års fest för Anna i lördes, mycket roligt kan jag lova! =)
Söndagen blev en riktigt bakisdag... Mina bakistabletter svek mig lite där ;) haha
I måndes var jag på lite födelsedagsfika hos Anna sedan blev det hem till älsk. 
I tisdes var det bildkursen, jag o maria var duktiga och gick dit o hem till högskolan. ^^

Det har varit fullt upp med mina kurser, haft lite inlämningar och så och fick reda på idag äv lärare att jag klarade dom =) Nu är jag lättad! 

Förresten så har jag och Tesse bokat vår Spanienresa nu! Blir till Costa Brava i 16 dagar i sommar! Gud vad skönt! =) Har man något att se framemot. Har aldrig varit i Spanien men det verkar vara så underbart!



Från i lördes, har alltid lika roligt med dessa sötisar! :)

Eftersom älsk hade vår present och det värsta som finns är att komma helt tomhänt så jag målade ett litet festglas :) Ska även börja lägga ner mer tid på projektarbetet i bild, jag ska ju måla på glas. ^^


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback