Amor


Precis sovit en timme. Jag blev bara så megatrött helt plötsligt så sov som en stock :O Usch så jobbigt!
Och nu när jag vaknade var jag så himla hungrig så jag fick leta upp något att äta. Blir alltid hungrig nu för tiden, beror kanske på att jag har bestämt mig för vara nyttig nu. Jag tror jag tillochmed drömmer att jag äter. .. haha inte bra :P

Imorse var jag först ute och sprang en runda, megaskönt. Sedan gick mamma och jag en runda. Sen gick jag med Mille en runda. Sen på dagen gick jag och josse till böckmans och tog en kaffe och sedan gick hem. Gud vad jag har gått idag, känns i fötterna ska ni tro. ;)

Eftersom jag varit så trött idag har jag inte orkat plugga ett dugg, tänkte plugga idag så jag slapp det i helgen men jag har verkligen inte orkat. :O Så får bli några pluggtimmar i helgen iaf. Fun or not!

Helgen ska jag spendera med älsk, vi har bestämt att vi ska hitta på något extra kul så får se vad vi tänker ut ;)












Har verkligen blivit kär i dessa konstverk! Tycker de är så otroligt vackra och man ser verkligen de kommer från samma konstnär, hans stil lyser igenom. Tycker det är så romantiskt att paret med paraplyet finns på många av hans tavlor. ^^
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback