My lovely sun...

Tjabba, tjena hallååå!


Hemkommen från älsk nu, gud vilket fint väder det är nu, ska ut på en promenad när jag har bloggat färdigt. ^^
Jag bara älskar solen, är en riktigt sommarmänniska! ^^

Har spenderat helgen hos älsk och det har varit riktigt mysigt, igår var vi ute i det fina vädret i stan och kollade lite, åt riktigt raffig glass och sedan åt vi middag ute på Martini. <3  Vi kunde tvyärr inte kolla så mycket i butikerna, var himla mycket folk så är bara jobbigt då! Men så mysigt att bara gå runt lite och vara ute i solen. Sedan hemma hos han satt vi på hans balkong och solade.. :)

Jag kan erkänna att jag börja bli beroende av solen, haha man blir så himla glad direkt!
Vi såg även den nya whallander, väldigt spännande!

Vi har även börjat planera lite i sommar, vi vill ju åka lite utomlands, grekland har vi ju alltid sagt och vi har hittat en ö, Kefalonia heter den och det ska verkligen vara jättefint där! =)

Vi funderarar på att hyra en bil och köra runt hela ön istället för bara vara på ett och samma ställe. Då kan man ju upptäcka hela ön istället, Kefalonia är en liten ö så man hinner ju köra runt hela ön på den tiden vi hade tänkt vara där! :) 






Stränderna där ska vara de bästa av alla Greklands öar och Myrtos Beach ska vara helt underbar sägs det! 
Och visst ser det helt nice ut där;) ha ha



 

Myrtos Beach

Ja gud vad man längtar tills sommaren nu! Ska bli så kul att resa, speciellt eftersom man kommer plugga flera år sen och vara en fattig student igen :( hehe Så då kan man ju inte resa runt på samma sätt tvyärr!

Yes, vad ska jag mer berätta?!

Ni ska tro kattbebisarna växer, så otroligt söta, de börjar ju resa och gå nu, ska bli så kul när de börja gå runt ^^

Här är några bilder, fast de blir rätt sudiga för använder ingen blixt:

 


Lilla Selma ^^

Och här är lilla Sessan ^^









Kommentarer
Postat av: Linda

vilka sötnosar=) Jag längtar jättemycket tills vi kan hämta vår lilla Selma=)



Kramar

2010-04-25 @ 17:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback