Headlines...


Tjenixen!


Just nu håller jag på att designa ihop min hemsida till webbdesignkursen. Börjar bli färdig med den, så nu är det bara själva designen som ska bli snygg och passa in, ni kanske få se ett smarkprov sen!
Ska ju lämna in hela hemsidan om några dagar så behöver bli färdig med den!

Idag har jag inte alls gjort mycket, mår illa hela tiden och ont i huvudet, hoppas jag inte håller på bli sjuk :(
Ska nog lägga mig och sova snart, kanske hjälper hoppas jag!


Annars har dessa dagarna varit bra sen sist jag skrev. Bildkurs i tisdes som vanligt, Det var kroki hela dagen, första gången jag prövade kroki så det var lite svårt, ni som inte vet är kroki nakenmodeller som gör olika poser så ska man skissa av dem. osv. 
Vi hade allt ifrån 30 sek till 5 min från posé till posé så det gäller att man kan skissa snabbt!

Igår var jag och älsk i Helsingborg hela dagen, blev shopping och så åt vi på ett jättecoolt café. Jag skulle även tittat på en systemkamera för jag har ju varit på sökning efter en systemkamera rätt länge nu, men det blev inte av. Men det var iaf jättemysigt med älsk <3


Visst är det helt sjuk att det är maj om några dagar? :S Tiden bara springer iväg, fast jag längtar som tusan till sommaren, men då kan tiden stå still tycker jag :)
Bara 7 veckor kvar till Spanien! Wow inte länge till ju!!! =) =)




Kattbebisarna har börjat gå ut nu, de börja bli så nyfikna :) hihi










Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback