Vart tog solen hus??


Mille o påskägg ^^

Nu har jag precis haft föreläsning på in nya kurs som börjar idag på distans alltså nätet, sjukt att man kan ha lektion över datan men rätt smidigt är det iaf. :)
Jag tyckte inte det verkade så svårt men har ju läst lite om sånt på gymnasiumet så var inte så svårt att fatta. ^^

Jag har en föreläsning till, sedan har jag inlämningsuppgifter/uppsats som har deadline om 2 veckor så det är lugnt än sålänge :) Fast mina böcker har ite kommit än så får vänta lite till innan jag gör dom.

Imorn börja min sista kurs nu på våren, webbdesign. 


Fan alltså vilket tråkigt väder!! Jag som tänkte ut och gå promenad nu på morronen ^^ Jag vill ju inte börja för hårt nu när jag precis varit sjuk.. :O
Men nog slutat regna nu va?! Så hinner kanske gå en sväng nu :P


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback