Just a dream...


Cherish Yesterday
Dream Tomorrow
Live Today...



Tjenixen! Har inte skrivit sen sist eftersom jag inte varit hemma! Men nu tänkte jag slänga in några rader:

Har varit hos älsk sen måndes ^^ Vi var på bio igår och såg Farsan. Den var rätt bra och skrattade rätt många gånger ^^ Var ju även i skolan igår, vi håller ju på med akry nu. Det är redovisning nästa gång så får nog in där nån gång till innan tisdag ^^ 
Idag gick jag runt lite i stan innan jag åkte hem.
Så snygga vårkläder många butiker fått in nu! Men tänkte vänta lite till innan jag köper vårkläder, man kan ändå inte använda dom nu tack vare denna hemska snö.

Men jag och Tesse ska ju åka lite roadtrip till både malmö och lund nästa vecka så då får jag passa på med shopping! ;)

Annars idag har jag o mamma gått lång runda, har målat lite, klurrat med projektet m.m. 















Vill köpa den nya shopaholic boken. Finns tydligen inte i pocket än, typiskt! Känns inte så lönt att köpa en inbunden bok för ca 200kr när man kan köpa den i pocket för 40 spänn. :P

Vill även ha Sophie Kinsellas andra nya böcker, men de finns med bara i inbundna än.. :(








Ikväll blir det jag, gurka o dip framför tv:n :P Mums!

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback