Moonlight..

Godmorgon! Jag vaknade för en stund sedan :P Det är nog första morgonen på länge som jag har kunnat sova så länge, brukar alltid inte kunna sova längre än högst 9. jobbigt :P

Fast hemskt vad jag drömmde, jag hade nog kunnat skriva en bok så som jag drömmer.. haha

Skönt att jag kunde sova lite längre idag, fast beror nog på att mamma och jag satt uppe och såg serien Moonlight.. haha riktigt spännande =)


Igår kväll var jag hos pappa en runda, Nellie pellie var ju sötast ever, hon har börjat lära sig dansa.. hihi så söt ^^

Men nu ska jag äta frukost nu se drar jag net till gymmet :P Ha det bästbäst!


Kommentarer
Postat av: sara

vart gymmar du? :)

2010-02-18 @ 11:19:42
Postat av: E

I simhallen! Du med? =)

2010-02-18 @ 19:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback