The one and only..



Tar en paus från läsningen från bildboken! Vi ska läsa typ 70 sidor tills imorn och idéskissen till projektarbetet ska in så har lite och fixa ^^

Annars idag har mamma och jag gått en långpromenad ;) Jag har köpt lite olika glas o porslinsfärg som jag även har testat lite idag! Sjukt svårt att måla på glas, helt annan teknik än att måla på en slät yta. Men riktigt kul är det iaf ;)

Helgen har varit kanon =) Har varit hos älsk och firat alla <3-dag! Väldigt mysigt! Blev spa på hälsa och helhet som är ett riktigt bra spa. Vi fick även massage, riktigt skönt! ;) Man kände sig så avslappnad efter en dag där! hehe ^^ Blev även middag på Martini, jag åt såklart pizza, har supergoda pizzor där alltså!
Jag blev så mätt att jag nästan rullade hem till älsks lägenhet. ;) haha
Vi hyrde även film "I hate Valentine´s day" (tror jag den hette) som vi mysade till sen =)

Nu får jag återgå till läsningen, så drygt att läsa bara!

See Ya


Förresten om påskharen redan är ute så snälla lämna en B and J under min kudde tack, gärna denna smak! 
Chokladglas med marshmellows, caramel och chokladfiskar i ^^ 
Ja tack!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback