Sweet dreams...

Tjoohu!

Har precis ätit varma mackor nu! Mums så gott men nu är jag tvyärr proppmätt istället! :P hehe Idag var jag hos mormor och hälsade på henne en runda, sedan blev det gymmet och träna! =)

Mamma och jag ska nog gå en runda med nu :P Sedan ikväll tänkte vi se de sista avsnitten av serien Moonlight! ;) Hoppas säsong 2 kommer ut snart! ^^

Igår Hade mamma kalas för hon fyllde år! ;) Så blev lite god mat och tårta =) Sedan på kvällen kom Josse så vi hade tjejkväll med massa snack! ;)

Imorn ska jag nog till älsk, längesen nu ju! <3


 Här är Nelliepell på  kalaset igår, hon var en riktig djungel-jane :P 
 






Lite målat ^^

Simban är på andra sidan glaset, därför den lyser igenom :P





Byebye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback