Around the World



Godmorgon! Hoppas allt är bra med er =) En vecka sen sist, hänt lite allt möjligt :P Får väl dra det lite snabbt:

- Det var riktigt kul i lördes när vi firade Nettan =) Finns lite bilder på FB ^^

- I söndes var man ju rätt död, haha så det blev typisk bakischill, älsks föräldrar kom på besök så blev lite fika med dom. :)


- I tisdes började den första kursen jag ska gå.
 Det var då bild, ämnesfördjupning i måleri. Riktigt kul faktiskt! ;) Var jättemånga trevliga personer där så det kunde inte vara bättre på varken läraren och eleverna =) Det var först introduktion, sedan fick vi berätta om oss själva.
Vi skulle även göra en färganalys. Vi skulle ta en bild på en färg av typ 100 olika och berätta varför vi tog just den färgen och beskriva vad det är för färg. Fanns ju typ 20 olika röda, 20 olika gröna, 20 olika blåa, ja ni fattar :P Är ju STOR skillnad på havsblå och djupblå, hallonröd och kärleksröd :P
Sedan skulle vi vara en grupp och göra en tavla med bara hjälp av våra kroppar & 2 färger ^^
Riktigt kul så det ska bli kul och se vad vi ska göra nästa gång ^^

- Igår tränade jag först med Tesse och var hemma lite hos henne :P Sedan drog jag även till Josse en runda och snackade mest ^^ På kvällen åkte jag hem till Älsk :P

Så just nu är jag hos älsk medans han är på jobbet. Han slutar kl 2 sedan ska vi nog till stan lite ;)











Från Nelly.com.. Ååå så fina ^^ Ena festklänning, den andra mer vardagsklänning ^^ Vill ha vill ha vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback