Love is red like amor.. Amor is you...

Tjenixen! Sitter o smaska i mig apelsin, mums så gott! ^^ Har precis städat mitt rum lite, så nu ska jag ta det lite lugnt ^^

Innan idag har jag varit hos älsk ^^ Vi var lite i stan idag, han köpte en kaffemaskin moccamaster för 932 kr (eller vad det va?) och jag kollade efter skridskor men hittade tvyärr inga för rimligt pris.. hehe :) Vi var i typ alla affärer som vi kunde tänka oss sälja skridskor men det var slutsålt överallt.. synd :( Jag som vill åka :P Men får leta vidare ^^

Vi var även och tog en Subwaymacka, den nya mexikanska Fajito, riktigt god var den ^^ Sedan blev det hem för vi hade glömt bort att vår parkeringstid hade gått ut en timme tidigare :O ups! men lugna puckar, inga böter som tur va ;) hehe

Jag, älsk, hans mamma & syster var på Ikea hela dagen igår ;) Mycket trevligt, blev både frukost, gå rundor på ikea, middag som vi hann med ;) Köpte inte så mycket, kan ju inte slösa upp alla mina money, Älskling köpte rätt mycket, men han ska ju flytta på fredag så det behövs ju ;) hihi

Sedan när vi kom hem började vi skruvar ihop alla stolarna och en hemsk liten pall som var jobbig att få ihop.. Men vi är ju bäst på det så det gick megasnabbt! ;) ha ha ha

På kvällen blev det kvällspromenad & deckare-film ^^ Mys!

Imorn ska jag ut & gå en långpromenad med mammi och så ska jag nog till gymmet och träna ;)
Ska bli grymt skönt att träna lite imorn, har inte hunnit det på den senaste veckan, jobbat rätt mycket ihelgen.. men nu är jag lediga lite (vad jag vet..) så ska träna några gånger nu i veckan. På söndag blir det jobb igen om det inte ringer flera gånger. :P
 
Nepp nu ska jag läsa min nya cosmo ^^ Fått någon ny rese-tidning så ska drömma mig bort till en solstol på en varm strand med blått fint hav, med en drink i handen.. Det hade varit något det! hehe


 
Mina rosa girl-naglar ;) Fast ser mer orange ut på bilden så får kalla dom tiger-naglar istället ;)



Nya lampskärmar från Ikea, billigt sätt att förnya sitt rum lite ^^ Fina! Mer silversvarta än vad som syns på bilden. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback