It's a little bit funny, this feeling inside...

Varför ska tiden alltid gå så snabbt efter man har jobbat :O Jobbade idag ju mellan 7-15, var fullt upp som vanligt, därför kändes det skönt när man slutade och visste att man hade hela dagen.. Men tiden går så snabbt när man bara är hemma, blä på det :P haha
Annars idag har jag sytt lite, jag o Linda var ju i tygäffären för nån dag sedan, så nu kan jag börja sy lite igen :P

Imorgon ska jag jobba mellan 716.30 och samma tider på söndag :P Så det blir en del jobb i helgen.. På lördag blir det kalas för syster & bror som fyller år =)
Annars har jag inget mer planerat, skönt att bara ta det lugnt ibland ^^


I am flying, my heart is taking over, the world is flashing by
Higher, higher, higher
I will follow wherever it might take us, chasing through the sky
Higher, higher, higher



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback