The sun always rise and fall..



Morron´morron ^^ Lördag morgon vilket inte kan vara bättre ^^ Skönt med helg!

Är hemma hos Älsk nu, han är på jobbet nu så får roa mig på egen hand ^^

Har varit ute på en promenad nu precis, så mysigt att gå ute när det är sol ute! 

Gick runt lite i centrum, köpte lite mat som vi ska äta sen ^^ Vi ska ju på Nettans födelsedagsfest ikväll k 7, sedan blir det utgång till Grand ;) Riktigt sjukt kul ska det bli!!! =)

Så ska mysa lite och vila upp mig nu så jag kan festa loss ikväll! ;)

Usch fy vad jag hade ont i min tan, kunde knappt sova inatt :( Eller ja min tand o tand, den är ju borta nu..


Var hos tandläkaren i ondses för de skulle dra ut min mjölktand som jag "tydligen hade kvar".. Visste inte att jag hade en mjölktand kvar, så sist jag var på sån kontroll hos tandläkaren sa hon "att man brukar tappar sina tänder när man är 10 inte när man är 20" :P hehe så hon blev lika paff :O
 
Tydligen hade min "riktiga tand växt förbi min mjölkis" så var tvungen att dra ut tanden så den andra kan komma fram :P

Det var läskigt när jag skulle dra ut tanden, (inte för det gjorde ett dugg ont tack vare bedövningen) utan för tandläkaren drog som bara den så det BORDE gjort hemskt jävla ont(!!!!), Sen hörde man hur det knakrade som tusan :P ha ha ha

Men hoppas det blir bättre så jag slipper dit igen :P

Så schemat för resten av dagen: Slappa, göra mig i ordning, Fixa mat till oss sen blir det Fest! ;)

Ha det bäst!



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback