TränaTräna



Här är allt bra förrutom att jag är rätt trött, men kanske inte så konstigt, har tränat innan idag med Tesse. Det gick bara bra, vi är såå duttiga så ^^


Igår var jag hos älsk i hans nya lägenhet, riktigt fin och stooor var den ^^ Vi kollade på den nya filmen: mitt stora feta grekiska semester. Den var riktigt rolig faktiskt, fast gud vad man vill till värmen och solen när man såg den. Filmen utspelade sig i Grekland så det var så mysigt att se ;)



Till filmen gottade vi oss med Ben & Jerry glass ;) Hihihi Har inte ätit det sen somras så det var dags nu! Vi tog Caramel Chew Chew tror jag den heter, den första jag smakat och den godaste hittills ;) Mummmms! Synd bara att dom ska vara så dyra, kostar ju 50 kr, men det är så gott så det är värt det ;)

Imorn ska jag till tandläkaren :( Efter det inget planerat så får se ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback