Grå söndag

Vilket innesittaväder vi har! Kallt, regnigt och såklart ingen sol! Hoppas verkligen att det går över snart!!
Det är verkligen i sånt här väder, som folk håller sig inomhus. Lilla Nellie har varit här igår och idag så har haft fullt upp att mysa med henne <3 

Hon är verkligen för go ibland, tex igår så kollade vi på Prinsessan och grodan och där snappade hon upp att man ska pussa en groda så blir den en prins. Lilla Nellie trodde det räckte med att pussa på grodan på filmomslaget. Kom såklart igen prins men hon tyckte det va lika roligt ändå för att fortsatte hela kvällen med puss på grodan. =)

Usch jag känner mig inte så bra, känns som jag håller på bli sjuk. Så nu tänkte jag bädda ner mig, kanske ska göra varm choklad först??? hihi
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback