Sitter hos älsk...

Hemma hos älsk just nu, vi har precis varit uppe i stan en runda och kollat runt lite :P De har ju börjat få in så snygga höstkläder nu men ska nog vänta lite till innan jag börja köpa något! :P

Har precis köpt ett skal till min nya iPhone =) Riktigt snyggt med pärlor och diamanter =) Bara så ni vet så är jag in looove i min iPhone <3 Den är riktigt cool, den har allt! 



Igår var det kivik marknad med familjen, alltid kul att gå där en sväng. :)

Har inte gjort så mycket annat, kom hem i söndes från grekland! Vi var på den grekiska ön KEFALONIA och det var så vackert där! Vi hyrde bil och hade 4 olika hotell så vi åkte runt hela ön vilket jag inte ångra för då fick man se just allt på ön! ;) Stränderna där var rena rama himmlen ;) Vi hade verkligen helt underbart där! saknar ön faktiskt :( <3
Kan skriva mer sen om resan! ;P

Älsk gör smoothie just nu så vi hörs lite senare ;)  hihi

Kommentarer
Postat av: Linda

gud vilket läckert skal=) Jag är sååå avundsjuk;)Du får hälsa=) kramar

2010-07-21 @ 15:27:37
Postat av: Ellie

Tack gumman! Han hälsa tillbaka. :)

2010-07-22 @ 12:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback