Today I beat my life, you have no idea what I feel inside..

Nu har jag hittat ett fint fodral till Ipone som jag har fell in love with... Nu är frågan köpa eller inte köpa? :O

Annars idag har jag gått en runda med Linda och snackat skit. ^^ Kom hem från älsk vid 1 så har inte hunnit så mycket mer :P
Igår hade jag och älsk myskväll och såg Wallander indrivaren, den var riktigt spännande och bra! Tycker annars de senaste whallanderfilmerna blivit sämre och sämre...

Förresten glömde jag att berätta sist jag bloggade att jag var på sjukhuset igår. Jag skulle på datortomografi för mitt huvud, så borde få provsvaren om några veckor. Jag fick ju åka in i en tunna och ligga där medans de tog bilder på mitt huvud. Lite läskigt men det gick snabbt iaf! 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback