It´s something about the sunshine, Baby!

Jag och mamma har precis gått en promenad. Nu tänkte jag bara slappa lite. Har pluggat idag, börjar faktiskt bli färdig med hemsidorna nu! Men är lite nervös inför tentan på lör. :/

Igår var jag hos älsk vi bokade hotell till kefaloniaresan! Vi kommer ju hyra bil och köra runt hela ön och bo på flera hotell! Kommer bli meganice! <3
9 dagar kvar till Spanien med T och guuuud vad jag längtar! Denna sommaren kommer bli megabäst med spanien 17 dagar, hemma några dagar, sedan iväg med älsk till grekland! <3 
Ett stockholmbesök i sommar får det allt bli med! ;)

Just so you know , I love summer!   

Menmen några pluggdagar kvar innan dess ;)

Ska till stan någon dag och shoppa, måste ju shoppa upp alla mina skattepengar ;) haha Nej skoja bara, jag ska faktisk spara dem :P


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback