Stress..stress..stress....stress..stress..stress...


Jag har så hemskt mycket att göra just nu med kurserna!!
Jag har två kurser kvar men båda slutar nu denna veckan. Men jag ska hinna göra ett stort projekt, med hemsida på webbkursen och sedan är det tenta på lördag. Så 2 saker kvar!! Men det är stora saker så tvyärr måste man plugga så himla mycket...

Annars har helgen varit mycket bra! Var på Broby marknad i lördes, sedan har älsk varit hos mig. Igår var jag och familjen hos pappa och grillade massa gott. Slutade med vi spelade krocket.. haha gud vad svårt det e ändå :)

Idag har jag inte gjort ett dugg förutom att göra hemsidor hela dagen, än sålänge har jag gjort 5 hemsidor... (puh!) Har inte ens kunnat jogga för det är sådat pissväder ute! Kan knappt tro det var igår jag sprang runt i shorts o linne. :O

Imorn ska jag o Maria till skolan en sista gång, måste hämta hem våran saker med, sedan blir det nog en kort shoppingrunda i stan ^^ Måste ju köpa något fint till lilla Nellie som fyller 1år på lördag. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback