1 Juni!

Än en gång så tar det sådan tid innan jag skriver här.. Men nu så ;P

Visst är det helt sjukt att det är 1 juni idag??? :O Gud känns verkligen inte som sommar än :O Tycker tiden kan frysa lite nu i sommar så den inte går så hiiiimla snabbt! :/

Igår var jag o Tesse på bion Sex and the City 2! Den var faktiskt ändå rätt bra, fast inte bättre än 1an men det var många skratt. :P hehe Idag ska jag hem till Linda för hon fyller år idag så det blir lite kalas. ^^

Annars har jag fortfarande kurserna fram till den 12 juni, har 2 projekt och en tenta kvar sedan är allt slut!

Förresten ska jag bara nämna med att kattbebisarna är ooootroligt busiga nu! De springer runt som yra höns här hemma. hhehe.. jag har lagt upp lite bilder med här. :)

De alla är nu borttingade förresten, vi satte in en annons på blocket och det var jättemånga som både skrev och ringde direkt efter 1 timme så dem blev borttingade direkt. Trodde det var svårt att sälja kattungar i nuläget men dessa var tydligen väldigt omtyckta..

Men vi bestämde oss för att behölla lilla Laban för vi vill ha en katt efter Tussi. Vi hade ju redan ställt in oss att ta Laban för man hör ju hela tiden att det är jättesvårt att sälja svarta katter, men tydligen var en svart hankatt väldigt eftertraktat!? Men nu tycker vi om han så mycket så vi behåller han ändå!

Laban är så söt o snäll, ska alltid komma upp och sitta i knäet och mysa. ^^

Annars vad har mer hänt, sjukt att man kan glömma så snabbt vad man har gjort de senaste dagarna. Men mest har jag pluggat, tränat, joggat och så. Älsk har varit här så vi har myst och fikat på böckmans.
Gud vilken god lakrisglas de har där! Ta det om ni ska ha kulglas där :P  

Jag o älsk har ju även bokat till grekland nu <3 Kommer vara så kul! <3




  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback