Time..time..time

Tjoooohuu! 

Jag lever, bara inte haft tid att skriva!

Hade riktigt mycket förra veckan med plugg, tentan i lördes var ASsvår! Får hålla tummarna o hoppas på det bästa ^^ Men nu äntligen är kurserna över och jag har hela sommaren framför mig!
;)
Kan det bli bättre? Tror knappast det! ;) ;) ;) Gud denna sommaren kommer bli best ever!!!! =)

Det blev även kalas för lilla Nellie i lördes som fyller 1 år! <3 Jag och syster färgade våra hår i söndes, fast tyvärr blev inte mitt så blondare så får göra det en gång till :P

Annars har jag varit hos älsk igår, jag var lite i stan och kollade runt lite först! ;) Sedan käkade jag o älsk ute på peking, gud vad gooott! Och megammycket får man!! ;) Nice! Fick ett snyggt armband av sötaste älsk!   <3 
Idag var jag och Linda på böckmans och fikade i åskan, jävla vilket väder! ;) haha

Inte många dagar kvar tills det bär av till Spanien!!! Längtar som tusan!!! Sedan är jag hemma några dagar, sedan drar jag o älsk till grekland <3 Så kommer inte alls vara hemma så många dar den närmaste månaden! 
 



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback