Bump in the road...



Tjenixen!

Precis varit i stan en runda nu och kollat lite, blev bland annat ett par jeansleggings från sandelins, gud så snygga, tror jag ska köpa de i en annan färg med. ^^
Gud finns ju så mycket kläder man vill ha! Hoppas jag kommer till malmö nån dag med för hade velat till GT. :P Är även sugen att köpa en vårjacka, jeansjacka är ju supersnyggt så får bli det! Hm har ju erbjudande nu ju om ni inte vet det?! 100 kr rabatt på alla jackor!

Som ni förstår är jag frisk igen nu, fast mår fortfarande lite dålig och är himska trött så det får bli lugna dagar för mig nu. ^^

Är hos älskli nu och väntar på att han ska komma hem från jobbet. Han slutar ju snart, sen ikväll ska vi laga tacos och så blir det nog myskväll ^^

Ni får ha en bra dag/kväll! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback