I can´t deny...

Tjenixen!!


Har precis ätit varma mackor nu! Mums så gott det e! Perfekt att äta och enklare kan det inte bli!

Idag var jag och mamma ute och gick en långrunda ^^ Tyvärr var det inte lika varmt idag men solen var iaf framme lite ^^

Annars har jag skissat lite o så ^^

Ska till Josse senare så vi ska ha tjejkväll =) Alltid lika kul!

Har haft ont i huvudet idag med, :/ Har haft det så ofta på sista tiden så får nog till doktorn och kolla upp det. :( 

Hoppas det försvinner snart iaf!

Förresten så har jag även sålt min vackra balklänning! Det gick snabbt, det var många som var intresserade och 5 ville komma o kolla på den nu i helgen, men den första köpte den direkt så det gick ju snabbt o bra :)

Hon vill även att jag ska sminka henne för hon tyckte jag hade sminkat mig så jättefint på min bal så hon ska komma nån dag så ska jag provsminka henne och visa henne hur man gör. =) Roligt! =)

Men nu ska jag läsa lite i min nya bok: Karriär och köksbesvär av Sophie Kinsella, verkar bra!

Ha det bra!









Höst i England, Oxford ^^ Så mysigt!!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback