No halo around my head, no angels here...


Dagarna bara springer iväg! Redan mitten av mars, i denna takten är det snart sommar ju! :)

Allt är bara bra med mig! Har precis duschat så nu ska jag bara slappa framför tv:n lite, älsk kommer senare ikväll för han träna fotboll nu. :)
Jag o älsk hade 2 och ett halvt år ihop i måndes så vi firade lite igår, vi gick till resturangen Peking och åt massa god kinamat och så god efterätt efter det! Nice =)
Så riktigt gott var det! Efter det blev det promenad och myskväll <3

Jag var ju även på bildkursen igår, jag var ju sjuk sist så är lite efter men jag har iaf börjat på måleriuppgiften självporträtt i olja. Ska li kul att testa måla i olja, har aldrig gjort det innan. :)

Jag och Maria från kursen ska nog träffas sön och mån så vi kan måla lite! Så förhoppningsvis hinner jag ifatt lite. :)

Imorn ska jag till frissan, tycker det är på tiden, har inte gjort något med håret på hela vintern så det behövs fixas till lite. :) Ska slinga/färga mina vanliga nyanser så kommer  bli blondare. :)

Ha det bäst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback