Sunny day...



Gud vad trött jag är! Men jag har ju en andledning med! :P

Jag har ju varit i Helsingborg hela dagen och kvällen ^^ Jag var först och kollade på Lunds universitet, campus i helsingborg. Riktigt spännande får jag säga!!! ^^ Lärde känna två andra tjejer som var riktigt roliga o trevliga!! ;) Så vi gick runt ihop och sedan gick vi även i centrum. Var tvugen att kolla om det är bra shopping där ;) haha  Sedan tog vi tåget hem! ^^ Riktigt kul när man träffa nån eller några och redan efter en minut känns det som man känner varandra :)

Jag har aldrig varit i Helsingborg innan men det är faktiskt riktigt fint med massa shopping och nöjen, och folket där verkar vara jättetrevliga ^^ Så bara positivt! 


Dagen har varit riktigt rolig och solig framförallt!!! Älskar solen!!! hehe Börjar kännas nu att våren o sommaren är påväg!
Längtar fruktansvärt till sommaren då det är massa resor som ska åkas på ;)
En av tjejerna jag träffade idag hade varit i Grekland hela förra sommaren och gud vilka otroliga historier hon hade att berätta! :)
Kan ni gissa hur mycket man ville dit när hon berättade?! ^^
 
Men älsk o jag har pratat om grekland så vill bara dit där ännu mer nu!! =)

Nej nu får jag väl ta och bädda ner mig snart i min säng och en bra bok så somnar jag nog snabbt ^^

Imorn på morgonen ska jag ut o springa igen!!! Nice!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback