The fire...

Sorry jag har varit dålig på att uppdatera. :P Har inte varit hemma sen söndes så får skylla på det :P

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så vi kan laga mat, är väldigt hungrig nu :O

Jag får väl berätta vad jag har hittat på dessa dagarna. :

Jag var ju och målade med Maria i söndes, väldigt kul. Hon o jag har lärt känna varandra otroligt snabbt ^^ Fast kan bero på att vi har samma humor och kan snacka om allt ;) hehe

På kvällen var jag hos älsk fram tills nu då. Hans mamma kom även på kvällen så vi fikade lite och körde och handlade. =)

Mån: blev det till stan o kolla i butiker, synd att man inte har mer pengar för man är riktigt shoppingsugen nu.  Sedan fikade vi på fenix, så jäkla god varm choklad de har där ^^ Riktgt lyxig!
Det får man göra oftare!

Tis: Var det bildkursen som gällde hela dagen, sedan fick älsk och jag laga lite god mat och på kvällen dating in the dark ^^ Vet inte om ni kolla på det porgrammet? Det är riktigt kul iaf ^^

Idag åkte jag hem och direkt när jag kom hem begav jag mig ut o sprang en runda! Så skönt nu när det inte är så kallt längre! Jag sprang ju rätt mycket innan vintern så ska börja med det igen! ^^

Och imorn blir det hela dagen i helsingborg!


Skriver lite senare igen! 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback