Godmorgon!

Har precis vaknat nu, ligger fortfarande i älsks säng ^^
Klockan är inte så speciellt mycket, typiskt att man vakna så tidigt!

Idag ska jag och Emma dra till skolan och göra färdigt våran målningar för vi ska ha redovisning imorn på det. :) Så min dag kommer jag tillbringa där!

Efter det blir det hem till älsk igen, han är ju och jobba nu så vi ses ikväll igen! =)

Helgen har varit bra annars, har jobbat, tränat och haft tjejkväll med Josse =) Har hunnit måla lite till, får visa sen. ^^

Vad har annars hänt? Faktiskt inte så mycket, fast snön har ju börjat smält bort nu och med det tycker jag 10 TUMMAR UPP! =) Vill börja använda mina vårkläder nu!!

Nepp nu tänkte jag äta frukost, är alldeles för hungrig så säkert därför jag vaknade redan nu!



Adios! ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback