In my mind...



Precis kommit hem nu! Jag har ju varit iväg sen söndes :)

Igår var jag o Emma i skolan och målade på våra bilder. Jag hann färdigt någolunda så idag hade vi redovisnning!
Det var riktigt kul och intressant när vi redovisade för vi ställde ut alla våra bilder som på en riktig konstutställning! :)
Så först skulle vi mingla runt, sedan skulle vi en och en visa upp vår egen bild. Sedan fick alla andra säga vad de tyckte om den och berätta om sina uppfattningar. :) Lite nervöst, men jag fick bara fina och positiva komplemanger så det var skönt! :) hihi



Nu ska vi ju börja på oljemålning så har lite läxa tills nästa gång. Projektplanen ska lämnas in och så ska vi ha skissat ett självporträtt hemma ^^

Har ju varit hos älsk dessa dagarna, men saknar han redan! :( 

Imorn blir det Malmö med Tesse! ;) Det är öppet hus på Malmö högskola så ska dit en sväng, hoppas vi hinner med shopping också men det tror jag vi ska kunna hinna! ;) haha

Förresten vilka vårkänslor man fick idag när solen var framme!! Så skönt!! :) Fast kunde bli lite varmare med! Längtar riktigt till våren, känns som man kan göra mycket roliga saker då!

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt känner att jag är väldigt trött och lullig i huvudet. hehe

Ha det topp!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback