Ingen tid för att blogga....

Tjena!

Nästan så man glömt man har en blogg, tvyärr har jag haft apmycket att göra denna tiden så det är därför! :P

Annars har det varit väldigt mycket nu med bildkursen eftersom den slutade igår. Vi har haft många inlämningar och mitt projekt skulle bli färdigt. Det var ju även vernissage på högskolan igår och vi redovisade våra projekt. Mycket kul var det! :) Tog lite bilder men har inte hunnit lägga in dom än så får vissa dem senare :P
Tvyärr kommer det vara tråkigt nu när det är slut för man kommer sakna alla, men vi har snackat om att ta en utekväll allihopa! =)

Vad har mer hänt sedan sist, pappa hade kalas i lördes, sedan på kvällen kom älsk o vi såg på bio, prince of persia heter den. Rätt bra ändå! Sedan blev det mycket mys! 

Förresten var jag ju hos doktorn i fredes för jag har ju en sådan djävulsk huvudvärk så vAr där och snackade och tog massa prover... :/ Hoppas det går att göra något åt iaf..

I måndes träffade jag Maria på stan, jag kunde äntligen köpa den bikinin jag ville ha, fast tyvärr bara överdelen för underdelen var megastor i minsta storlek, men gör ingen för kan ha den till min andra röda bikini. Mycket snyggare! =) 
Sedan var jag hemma hos älsk på kvällen, han överraskade med fina rosor! Så gulligt! ;) Sedan blev det mat, mys & film <3


Idag har jag gymat, träffat Tesse gumman, hon har ju kommit hem nu. Hon har ju varit iväg aplänge, haha.. Gud längtar verkligen tills vi ska resa! Bara 22 dagar kvar nu! Jippyyyy! 
Kommer bli så hiiiimla skönt & vi kommer verkligen ha askul! ;D     

Så ja det var några saker som hänt sen sist, kommer tvyärr inte på allt.. 
Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback