Pain pain pain...

Sorry dåligt med uppdatering men har helt enkelt inte haft tid. Fullt upp med alla kurser nu så har lagt mycket tid på dom! Fast bara några veckor kvar nu på dem, tyckte det var nyss jag började?! 

I tisdes blev det akvallmålning och redovisning av collaget ^^ Annars har dessa dagarna varit lugna.

Jag har ju haft så helvetes ont i huvudet i helgen och ja varje dag med fast inte lika mycket. Ska till doktorn så han får kolla vad som är fel :S Fy fan säger jag bara! Känns som en 10 0000000000 tons lastbil kör över huvudet fram och tillbaka hela tiden. :( Hoppas verkligen doktorn kan se vad det beror på så det kan försvinna :(

Imorn ska jag ut o springa (om huvudet inte har ramlat av :P) sedan blir det mest plugg faktiskt! Inte hunnit så mycket i helgen och dessa dagarna tack vare mitt eländiga huvud. :P

Sov så gott! Natti <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback